رئال مادريد فيناليست جام‎حذفي اسپانيا شد


رئال مادريد با برتري مقابل اتلتيکومادريد به ديدار نهايي جام حذفي باشگاه هاي اسپانيا راه يافت تا در انتظار بارسلونا باشد.


از دور برگشت مرحله نيمه نهايي جام حذفي باشگاه هاي اسپانيا، رئال مادريد ميهمان اتلتيکو مادريد بود و در پايان به برتري 2 بر صفر دست يافت.

کريستيانو رونالدو بهترين بازيکن جهان هردو گل اين ديدار را از روي نقطه پنالتي و در دقايق 6 و 15 به ارمغان آورد.

کهکشاني ها که در ديدار رفت نيز با 3 گل به برتري دست يافته بودند با برتري 5 بر صفر در مجموع دو ديدار رفت و برگشت جواز حضور در ديدار نهايي را کسب کردند.

در ديگر ديدار مرحله نيمه نهايي از ساعت 30 دقيقه بامداد پنجشنبه به وقت تهران بارسلونا که بازي رفت را با نتيجه 2 بر صفر به سود خود پايان داده است در زمين رئال سوسيداد به ميدان مي رود.

با اين اوصاف به نظر مي رسد علاقمندان به فوتبال بايد در انتظار رويارويي رئال مادريد و بارسلونا در ديدار نهايي جام حذفي باشگاه هاي اسپانيا باشند.

لینک دانلود خلاصه بازی

صعود دورتموند به جمع چهار تيم برتر جام حذفي


بوروسيا دورتموند با برتري برابر اينتراخت فرانکفورت به جمع چهار تيم برتر جام حذفي آلمان صعود کرد.


مرحله يک چهارم نهايي رقابت‌هاي جام حذفي آلمان شب گذشته با يک ديدار آغاز شد که در آن بورورسيا دورتموند موفق شد با برتري برابر اينتراخت فرانکفورت به جمع چهار تيم برتر اين رقابت‌ها راه يابد.

دورتموند که در اين ديدار چند بازيکن اصلي خود را به دليل محروميت و مصدوميت در اختيار نداشت بازي را خوب آغاز کرد. اولين حملات آنها در دقيقه 37 انجام گرفت که مخيتاريان در موقعيت تک به تک قرار گرفت اما نتوانست با پاي چپ ضربه ي خوبي را به سمت دروازه ي حريف شليک کند. فرانکفورت هم تيم دست و پا بسته اي نبود و چندين بار توانست موقعيت خطرناک ايجاد کند اما نتوانست به گل برسد.

نيمه دوم با برتري نسبي فرانکفورت آغاز شد اما دو تيم تا دقيقه 75 قادر به خلق موقعيت خطرناک روي دروازه يکديگر نبودند. در دقيقه 78 مخيتاريان در شرايطي که تعادل نداشت در موقعيت تک به تک قرار گرفت که ضربه ي آرام او توسط ترپ دفع شد اما سرانجام در دقيقه 82 سباستين کئل روي توپي که مخيتاريان از روي نقطه کرنر ارسال کرده بود اثر گذاشت و اوباميانگ که کنار تير دوم جايگيري کرده بود موفق شد دروازه فرانکفورت را باز کند.

دورتموندي‌ها در دقايق پاياني به خوبي بازي را کنترل کردند تا با کسب يک برد خفيف خارج از خانه به مرحله نيمه نهايي جام حذفي آلمان صعود کنند.

منبعvarzesh3

کپی بدون ذکر منبع حرام است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • سیتی جاوا
  • تمپ بلاگ