صعود منچسترسيتي با شکست چلسي


در دوئل ثروتمندان ليگ برتر جزيره اين آبي‌پوشان شهر منچستر به مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي انگليس رسيدند.


 در ادامه ديدارها‌ي مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي انگليس، امشب (شنبه) تيم فوتبال منچسترسيتي در خانه خود موفق شد چلسي را با نتيجه 2 بر صفر شکست دهد و به مرحله يک چهارم نهايي صعود کند.


به گزارش تسنيم، استوان يووتيچ در دقيقه 17و سمير نصري در دقيقه 66 گل‌هاي تيم تحت هدايت مانوئل پيگريني به ثمر رساندند تا اين مربي شيليايي با کسب دومين پيروزي‌ حرفه مربيگري‌اش برابر آقاي خاص پاسخ محکمي به اظهارات طعنه‌‌آميز اخير همتاي پرتغالي‌ خود بدهد. من‌سيتي با اين پيروزي همچنين انتقام شکست خانگي اخير خود در ليگ برتر را از چلسي گرفت.

پيش از اين صعود تيم‌هاي ساندرلند و ويگان به مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي انگليس قطعي شده بود. در ادامه ديدارهاي اين مرحله فردا 3 بازي برگزار مي‌شود که در مهم‌ترين آنها آرسنال ميزبان ليورپول است.

 

نتايج هفته بيست و يکم بوندس ليگا


تيم‌هاي فوتبال بايرن مونيخ و دورتموند در ديدارهاي خانگي به پيروزي رسيدند.


از هفته بيست و يکم بوندس ليگا آلمان پنج ديدار به طور همزمان برگزار شد که در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال بايرن مونيخ صدرنشين در ورزشگاه خانگي خود آليانس آرنا ميزبان فرايبورگ بود و موفق شد ميهمان خود را با نتيجه پرگل 4 بر صفر شکست دهد. دانته در دقيقه 19 و شکيري 34 و 41 و براي بايرن در اين ديدار گلزني کردند. بايرن مونيخ با اين برد 59 امتيازي شدند و مقتدرانه صدرنشيني خود در صدر جدول را تثبيت کردند.

در ديدار ديگر تيم فوتبال بروسيا دورتموند در سيگنال ايدونا پارک ميزبان اينتراخت فرانکفورت بودند و موفق شد حريف خود با را نتيجه 4 بر صفر شکست دهند. اوباميانگ در دقايق 10 و 21 و لولندوفسکي 47 (پنالتي) و جوجيچ 68 براي زردپوشان دورتموند گلزني کردند. دورتموند نيز با اين برد 42 امتيازي شد و جايگاه سومي خود را تثبيت کرد.

همچنين تيم قعرنشين اينتراخت برانشوايگ که دانيل داوري دروازه‌بان ايراني‌الاصل تيم ملي کشورمان را در اختيار دارد، مقابل ميهمان خود هامبورگ با هت‌تريک کامبلا بازيکن کنگويي خود با نتيجه 4 بر 2 به پيروزي رسيد. داوري در اين ديدار در ترکيب ثابت تيمش قرار داشت. برانشوايگ با اين پيروزي 15 امتيازي شد اما همچنان در قعر جدول باقي ماند و هامبورگ در امتياز 16 باقي ماند و در همان مکان هفدهم و همسايگي برانشوايگ ماندني شد.

در دو ديدار ديگر نتايج زير به دست آمد:

وردربرمن 1 مونشن‌گلادباخ 1

هوفن‌هايم 4 اشتوتگارت 1

 

پيروزي بارسا مقابل رايووالکانو با درخشش مسي


تيم فوتبال بارسلونا با درخشش ستاره آرژانتيني خود به پيروزي پرگل دست يافت.


در يک ديدار ديگر از هفته بيست و چهارم لاليگا اسپانيا، تيم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه خانگي خود ميزبان رايووالکانو بود.

به گزارش فارس، در اين ديدار ليونل مسي و نيمار پس از مدت‌ها در کنار هم در ترکيب 18 نفره تيمشان قرار داشتند که مسي از ابتدا در ميدان بود و نيمار در دقيقه 62 به جاي پدرو وارد ميدان شد و 12 دقيقه در کنار مسي بازي کرد تا اينکه مسي در دقيقه 74 جاي خود را به تيو داد.

اين ديدار در نهايت با نتيجه 6 بر صفر به سود آبي اناري‌ها به پايان رسيد.

مسي در اين ديدار خوش درخشيد و در دقايق 36 و 68 دو گل تيمش را به ثمر رساند و در دقيقه 53 پاس گل به سانچز داد. دو گل ديگر بارسلونا را نيز آدريانو در دقيقه 2 و پدرو 56 به ثمر رساندند. نيمار نيز در اين ديدار گلي روحيه بخش پس از حدود يک ماه مصدوميت به ثمر رساند تا در آستانه ديدار حساس مقابل منچستر سيتي در ليگ قهرمانان اروپا روحيه دوچنداني بگيرد.

بارسلونا با اين برد 60 امتيازي شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به اتلتيکو مادريد به صدر جدول لاليگا تکيه زد.

منبعvarzash 3

کپی بدون ذکر منبع حرام است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • سیتی جاوا
  • تمپ بلاگ